S2000 üretimi neden durdu?
S2000'in üretimden kalkmasının altında pekçok sebep var. Ekonomik kriz ve CEO Takeo Fukui'nin, kısıtlı bir grup yerine daha geniş kitlelere hitap edecek otomobiller üstünde yoğunlaşarak daha yüksek kar marjları elde etme amacı, bunlardan başlıcaları.
S2000 0-100 kaç saniye?
Honda S2000, 1999 yılında tanıtıldığında performans konusunda pek sıkıntı yaşamıyordu. 2.0 litrelik dört silindirli motor, 237 bg gibi yeterli bir güç sunarken, 0-100 km/s hızlanmasını 5.4 saniyede tamamlıyordu.
S2k kac beygir?
1999 Honda S2000 (AP1) 2.0 (240 bg) | Teknik özellikler, yakıt tüketimi , Boyutlar.
S2000 kaç tane üretildi?
Nerede, ne zaman üretildi? 1995 Tokyo Otomobil Fuarı'nda konsept olarak tanıtılan S2000, firmanın 50. yılını kutlamak adına Nisan 1999'da üretime girdi. 2009'a kadar bantta kalmayı başaran roadster, bu süreçte 110,824 adet satmayı başardı.
S2000 hangi ülkenin?
Honda S2000 1995 yılında Tokyo Motor tarafından konsept otomobil olarak gösterilen 1999 ve 2009 yılları arasında Japon otomobil markası Honda tarafından üretilen bir spor otomobildir.
RS kaç beygir?
Güçlü ve agresif tasarımı ile Honda Civic RS
182 beygir civarında güç ve 220 nm tork üreten bu motor sayesinde otomobil, 0-100 km hıza yaklaşık 8.1 saniye gibi bir sürede ulaşabiliyor. Bunun yanı sıra 4648 mm uzunluğunda, 1799 mm genişliğinde ve 1407 mm yüksekliğinde olan aracın aks mesafesi ise 2698 mm.
S2000 turbolu mu?
Tamamen yeni geliştirilen turbo destekli benzinli motor Honda'nın yeni S2000 modelinde kullanılacak ve muhtemelen turbo gecikmesini engellemek ve daha yüksek yakıt tasarrufu sağlamak adına elektrikli bir turboya sahip olacak.
Honda yerli mi?
Honda S2000, 1999 yılında tanıtıldığında performans konusunda pek sıkıntı yaşamıyordu. 2.0 litrelik dört silindirli motor, 237 bg gibi yeterli bir güç sunarken, 0-100 km/s hızlanmasını 5.4 saniyede tamamlıyordu.
DOHC VTEC ne demek?
Honda 1948 yılında Soichiro Honda tarafından Japonya'da kurulmuş Japon otomotiv firması.
I VTEC Turbo mu?
DOHC VTEC motor tipi
DOHC VTEC sistemi, yüksek devirli bir DOHC motorunda hem gücü hem de torku optimize etmek için geliştirilmiştir. Her iki supap için, 3 kam profili bulunur. Dış taraflardaki profiller düşük devirlerde, ortadaki profil ise yüksek devirlerde kullanılır.
I VTEC mi VTEC mi?
Ayrıca bir Honda şaheseri olan VTEC teknolojisi de yeni turbo motorda bulunuyor. Motora adını da verdiği gibi, turbo motorda bir egzoz turbo şarjı bulunuyor, turbonun değişken kanatçıklı olması sayesinde, her motor devrinde en uygun basınçta hava yanma odasına gönderilir.
I VTEC kaç devirde açar?
Çalışma prensiplerini kenarı bırakıp, konuya genel itibari ile bakacak olursak, Vtec ile i Vtec arasındaki en büyük fark, i-Vtec'in, Vtec'den daha seri ve atik olmasıdır. i-Vtec, Vtec'e nazaran daha çabuk hızlanır ve yakıt tüketimi konusunda daha iyidir. Bu fark, reddedilemeyecek ve görülemeyecek kadar barizdir.
1.6 VTEC kaç hp?
Eski tip vtec araçlarda, vtec sistemi sadece motor devrini baz alarak vtec açıyordu. Örneğin ilk vtecler 5500 devirden sonra vtec açıyordu, daha sonraki nesilde vtec daha düşük motor devrinde yaklaşık 3000 devirde açılıyordu.
VTEC atmosferik mi?
1.6 VTEC kaç beygir?
Atmosferik (turbo şarj olmayan) motorlarda bu kadar yüksek motor gücünün elde edilmesini VTEC sistemi sağlar. Örneğin honda S2000 modeli, 2 litre atmosferik motordan 240 beygir ve 220 Nm tork elde etmiş ve rekor kırmıştır.
1.6 litrelik atmosferik benzinli motor ünitesi, 125 Hp güç ve 152 Nm tork değerine sahip. 0-100 kilometre hızlanmasını 11,6 saniyede tamamlayan model azami hız olarak 196 km/saat hıza ulaşabiliyor.