slayt nasıl başlatılır

Güzel bir slayt nasıl olmalıdır?

Slaytlara Önem Verin

Sunumlarınızı sade tutmaya özen gösterin. Karmaşık slaytlar yerine, net ve anlaşılır görseller kullanın. Basit bir dil kullanarak, asıl amacınıza odaklanın. Çok fazla metin ve/veya görsel ögenin bulunduğu slaytlar hem anlaşılmayacak hem de bir süre sonra topluluğun ilgisini dağıtacaktır.

Slayt en az kaç sayfa olmalı?

PowerPoint 10/20/30 Kuralı

Bir PowerPoint sunumu 10 slayttan oluşmalı, 20 dakikadan fazla sürmemeli ve 30 puntodan küçük font içermemelidir.

Slayt rengi ne olmalı?

Başlıklardaki yazı karakterlerinin büyüklüğü en fazla 32 punto olmalıdır. Kaynakça için 11-12 punto kullanılmalıdır. yer almalıdır. Slaytta bilgi ve mesajları ileten metinlerin yazımında siyah (RGB 0,0,0) ve/veya lacivert (RGB 0,32,96), bordo (RGB 192,0, 0) renkleri kullanılmalıdır.

Slayt nasıl başlanır?

10 20 30 kuralı nedir?

PowerPoint'in 10/20/30 kuralı basit bir kavramdır: Hiçbir PowerPoint sunusu on slayttan fazla, 20 dakikadan uzun olmamalı ve 30 punto boyutundan küçük yazı tiplerini kullanmamalıdır. Guy Kawasaki tarafından geliştirilen kural, pazarlamacıların mükemmel PowerPoint sunumları oluşturmaları için bir araçtır.

3 N kuralı nedir?

İlk bir yaş beslenmesinde 3N-1N kuralı vardır. Yani öğünde NE yeneceğine, öğünün NEREDE yeneceğine ve öğünün NE ZAMAN yeneceğine ebeveyn, NE KADAR yeneceğine ise çocuk karar verir.

Bir slayt kaç sayfa olmalı?

PowerPoint 10/20/30 Kuralı

Bir PowerPoint sunumu 10 slayttan oluşmalı, 20 dakikadan fazla sürmemeli ve 30 puntodan küçük font içermemelidir.

Slayt gösterisi F kaç?

İkinci bir ekrana bağlandığınızda, slayt gösterisini başlattığınızda Sunucu Görünümü otomatik olarak gösterilir. Sunuyu Sunucu Görünümü'nde tek bir ekranınız olsa bile başlatmak için Alt+F5 tuşlarına basın.

Bir slaytta kaç kelime olmalı?

Her slaytta maksimum 6 satır, her satırda maksimum 6 kelime olmalıdır. 6 slaytta bir grafik veya resim kullanılmalıdır. Powerpoint sunumu uzun tutulmamalıdır.

Güzel bir sunum nasıl yapılır?

Etkili bir sunum yapmanın en iyi yolu dinleyicinin her biriyle göz teması kurmaktır. Sunumda verilen bilginin dinleyicinin veya okuyucunun kültür seviyesine uygun olması da sunumun etkili olmasında önemlidir. Topluluk önünde sunum yaparken dış görünüşün ortama uygun olması önemlidir.

En etkili sunum nedir?

Hiç bir sunumda ellerin görünmediği, avuç içinin ortada olmadığı bir durumda olmamanız gerekir. Anlatan, aktaran, karşı taraf ile direkt göz teması kurabilen, duygusal alanı okuyan ve insanlara duygu ve düşüncelerinizi ifade edebildiğiniz bir duruş ve ses tonu kullanılmalıdır.

Ikna edici sunum nasıl olmalı?

Sunumunuza başlamadan önce derin bir nefes alın. Çok içten, sesli veya bariz olmasına gerek yok. Bu derin nefesle beraber iyi hazırlandığınız kuvvetli bir giriş (ilk 90 saniye kuralı) heyecanınızı oldukça yatıştıracaktır. Sunum esnasında da 3-5 saniyelik aralar verip nefes alın.

Sunum yaparken duruş nasıl olmalı?

2.2.

Başlıklar için 44 punto; Alt başlıklar için 32; Alt başlığı olmayan metinler için 32; Alt başlık metinler için 28 punto kullanmalısınız.